Қан орталығының миссиясы
1. Миссия
«Қан жоғалту орны толмайтын әлем!»
Қызметкерлердің кәсібилігі мен зияткерлік әлеуеті негізінде Қазақстан Республикасындағы ең үздік өңірлік қан орталықтарының біріне айналу. Донорлық қан мен оның компоненттерін дайындау саласында талап етілетін сапа деңгейін қалыптастыру және қолдау үшін қажетті техникалық, экономикалық және ұйымдастырушылық жағдайларды қамтамасыз ету.
3. Құндылықтар мен этикалық қағидаттар
Принциптері:
1. Проблемаларды тиімді анықтауға және оларды шешуге ықпал ететін, сапаны үздіксіз жақсартуды қамтамасыз ететін қолайлы жұмыс жағдайын жасауға бірыңғай командамен жұмыс істеу;
2. Шығарылатын өнімнің сапасына әсер ететін техникалық, әкімшілік және адами факторларды үйлестіруді жүзеге асыру;
3. Өзін-өзі бағалауды және сапаны ішкі тексеруді тұрақты түрде жүргізу;
4. Өнімнің сапасын жақсарту мақсатында оны тұтынушылармен тұрақты байланыста болуға;
5. Ұйымдағы даулы мәселелерді талап етілетін сапаны қамтамасыз ету тұрғысынан шешуді жүргізеді.
Біздің құндылықтарымыз:
Қызметтерді тұтынушылар
1. Тұтынушы - бұл біздің барлық қызметіміздің фокусы және көрсеткіші, біздің серіктесіміз.
2. Біздің клиенттеріміз, әріптестеріміз ең сыпайы, мұқият және жауапты қарым-қатынасқа лайық.
Жұмысшылар
1. Біз бір-бірімізді қолдай отырып, командада жұмыс істей аламыз, өйткені біздің ұйымның жетістігі әрбір қызметкердің жұмысының тиімділігіне байланысты;
2. Біз өз жұмысымызға жауаптымыз, себебі тұтынушылардың сенімі - біздің ең құнды жетістігіміз;
3. Біз іздеуге, шығармашылыққа және ұйымдағы жұмыстан қуаныш алуға, біліктілікті арттыруға ұмтылуға жағдай жасаймыз;
4. Біз қызметкерлердің кез келген деңгейдегі басшылармен өзара іс-қимылын, идеялармен алмасуды, ұйымның тиімділігін арттыруға бағытталған түрлі проблемаларды еркін талқылауды қолдаймыз.
Сапасы
1. Біз тұтынушылардың құрметі мен адалдығын қамтамасыз ете отырып, біз дайындайтын компоненттердің сапасы мен қауіпсіздігіне қамқорлық жасаймыз;
2. Біздің сапамыз барлық жағынан: дайын өнімде, оның қауіпсіздігінде, оны мерзімінде беруде және тұтынушылармен қарым-қатынаста.
Мақалың шыққан күні: 26.02.2024 15:55
Парақтағы соңғы өзгерістер: 26.02.2024 15:58